اخبار کیونپ

معرفی آنتی ویروس جدید کیونپ

معرفی آنتی ویروس جدید کیونپ

QNAP آنتی ویروس McAfee را برای NAS، اضافه کردن اسکن چند رشته ای و موارد دیگر به روز می کند.

مملو از ویژگی های جدید و پیشرفته برای ارائه راه حل های امنیتی درجه یک برای کاربران QNAP NAS

تایپه، تایوان، 17 جولای 2023 – QNAP® Systems، Inc. امروز آنتی ویروس McAfee نسخه 3.2 را برای سیستم های QNAP NAS منتشر کرد. این نسخه جدید چندین ویژگی قدرتمند را معرفی می کند که برای افزایش امنیت و کارایی کلی QNAP NAS طراحی شده اند، از جمله:

  • به‌روزرسانی تعریف ویروس: با امکان انتخاب دفعات بررسی به‌روزرسانی خودکار، کاربران اکنون می‌توانند از محافظت NAS خود در برابر تهدیدات نوظهور اطمینان حاصل کنند.
  • اسکن هوشمند: ویژگی اسکن هوشمند به طور هوشمند فایل های اسکن شده قبلی را شناسایی کرده و از آن پرش می کند و فرآیند اسکن را برای بهبود کارایی و کاهش بار سیستم بهینه می کند.
  • اسکن چند رشته ای: با استفاده از قدرت پردازش CPU های قوی، NAS وظایف اسکن را به رشته های متعدد تقسیم می کند و پردازش موازی را امکان پذیر می کند و سرعت اسکن را به طور چشمگیری بهبود می بخشد. (توجه: این ویژگی فقط توسط پردازنده هایی با بیش از چهار رشته پشتیبانی می شود.)
  • مدیریت فایل های آلوده: هنگامی که آنتی ویروس McAfee فایل های آلوده را شناسایی می کند، کاربران با طیف وسیعی از اقدامات خاصی که می توانند برای کاهش تهدید انجام دهند، اختیار می یابند. این اقدامات عبارتند از Restore، Restore and Exclude، Quarantine، Repair و Delete.

شان پنگ، مدیر محصول QNAP، گفت: انتشار آنتی ویروس McAfee نسخه 3.2 بر تعهد ما به ارائه راه حل های امنیتی پیشرفته برای کاربران NAS تأکید می کند و افزود: «ما به طور مداوم در تلاش هستیم تا حفاظت و عملکرد داده های مشتریان خود را افزایش دهیم. این ویژگی‌های جدید در آنتی‌ویروس McAfee برای NAS نشان‌دهنده یک گام مهم رو به جلو در دستیابی به این هدف است.”

دسترسی

آنتی ویروس McAfee برای NAS نسخه 3.2 برای همه NAS های QNAP با QTS 5.0.0/QuTS hero h5.0.0 (یا جدیدتر) در دسترس است. یک آزمایش 30 روزه رایگان برای هر دستگاه QNAP NAS در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر لطفا به www.qnap.com مراجعه کنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *