اخبار کیونپ

اخبار ذخیره سازی

آمازون کشف خودکار داده‌ها را اعلام کرده است تا به کاربران Macie اجازه دهد با کسری از هزینه اجرای بازرسی کامل داده‌ها در تمام سطل‌های S3 شما، مکان‌هایی را که داده‌های حساس در آمازون S3 وجود دارد، مشاهده کنند. Macie یک سرویس امنیت داده است که داده های حساس را با استفاده از یادگیری ماشین و تطبیق الگو کشف می کند. کشف خودکار داده‌ها، کشف مداوم داده‌های حساس و خطرات احتمالی امنیت داده‌ها را در کل مجموعه‌ای از سطل‌ها که در سطح سازمان‌های AWS جمع‌آوری شده‌اند، خودکار می‌کند. از نمونه‌گیری داده‌ها برای ارائه یک نرخ نمونه بهینه استفاده می‌کند که هدف آن کاهش حجم داده‌هایی است که باید تجزیه و تحلیل شوند. کشف خودکار داده ها به طور پیش فرض برای همه مشتریان جدید آمازون Macie روشن است و مشتریان فعلی Macie می توانند آن را با یک کلیک در کنسول مدیریت AWS فعال کنند.

محافظ داده Bacula محصول Enterprise v16 خود را با ویژگی‌های اضافی معرفی کرد. پشتیبانی از Microsoft 365، Google Workspace، و ماژول Azure VM، ماژول Nutanix AHV، اشیاء S3، موتور dedupe جهانی بهتر، پشتیبانی از لایه‌های Azure، Google Storage و S3 و کنترل لایه ذخیره‌سازی S3 وجود دارد. به گفته باکولا، V16 دارای رمزگذاری شبح ذخیره‌سازی، ادغام SIEM، ماژول امنیتی ویندوز، شناسایی خودکار بدافزار (پشتیبان‌گیری، بازیابی، تأیید)، معیارهای امنیتی بهتر، ماژول نظارت SNMP و پشتیبانی از NetApp SnapLock است که تغییر ناپذیری NFS را ارائه می‌کند. مشتریان شامل ناسا، برادران وارنر و ناویسایت هستند. Bacula همچنین برای تهیه نسخه پشتیبان از داده های بزرگترین سازمان نظامی در جهان استفاده می شود، اگرچه نام بردن از آن مجاز نیست.

TMS Entertainment در ژاپن، یک شرکت تولید انیمیشن، یکی از مشتریان Dell APEX Backup Services است که از زیرساخت مجازی سازی مبتنی بر VxRail خود در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه می کند.

منابع به من می گویند که راه اندازی تراشه DPU Fungible اکنون با قیمت حدود 200 میلیون دلار خریداری شده است. تا به امروز 310.9 میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. از Fungible پرسیدیم که آیا می‌تواند خرید، نام طرف خریدار را تأیید کند، چند کلمه در مورد چشم‌انداز آینده و وضعیت مدیران برجسته بگوید. پاسخ جنیفر بل، معاون بازاریابی، این بود: “Fungible به مشتریان و شرکای خود متعهد است و در مورد شایعات خرید اظهار نظر یا گمانه زنی نمی کند.”

Hammerspace تأیید کرده است که با Seagate برای ارائه بسته‌هایی برای لبه، مراکز داده و فضای ابری که از طریق Climb Channel Solutions با قیمت‌های ویژه برای معاملات رزرو شده تا 31 مارس 2022 ارائه می‌شود، همکاری می‌کند. بسته‌ها شامل نرم‌افزار، سخت‌افزار لبه یا ظرفیت ابری مورد نیاز برای ارائه داده ها در یک سیستم فایل جهانی واحد – محیط داده جهانی Hammerspace (GDE). اجزای دیگر شامل محفظه دیسک Exos CORVAULT سیگیت و شیء Lyve Cloud Storage-as-a-Service آن است.

میکروچیپ تست سازگاری دیسک درایو جدید 20 ترابایتی 3.5 اینچی سری MG10ACA توشیبا را با موفقیت به پایان رساند. عملکرد درایو روی همه کنترل‌کننده‌های دیسک مستقل (RAID) Adaptec 31xx و 32xx از Microchip تأیید شده است.

OVHcloud، تأمین‌کننده ابر اروپایی، به‌عنوان «بازیگر اصلی» در IDC MarketScape: Worldwide Public Cloud Infrastructure as a Service 2022 Vendor Assessment (سند #US48861822، نوامبر 2022) نام‌گذاری شده است. IDC MarketScape 13 شرکت را برای ارزیابی استراتژی ها و قابلیت ها ارزیابی کرد. رهبری AWS، Azure و GCP.

QNAP واحدهای توسعه PCIe QM2-2P-344A و QM2-2P-384A را با 2 اسلات PCIe Gen 3 راه اندازی کرده است تا به کاربران امکان دهد حافظه SSD M.2 NVMe را به دستگاه های NAS یا رایانه شخصی خود اضافه کنند. SSD ها شامل نمی شوند. QM2-2P-344A دارای چهار خط با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه است در حالی که QM2-2P-384A دارای چهار خط با سرعت 64 گیگابیت بر ثانیه است. هر دو کارت دارای سنسورهای حرارتی برای نظارت بر زمان واقعی دما، به علاوه ماژول های خنک کننده با سینک حرارتی و فن برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد SSD ها هستند. آنها از ویندوز و لینوکس پشتیبانی می کنند و از فروشگاه لوازم جانبی QNAP در دسترس هستند.

IDC گزارشی منتشر کرد؛ Data Deluge: Why Every Enterprise Needs a Cold Storage Strategy، در ماه آگوست، که توسط کوانتوم حمایت شد. می‌گوید رشد داده‌های بدون ساختار می‌تواند سطوح ذخیره‌سازی اولیه و ثانویه را تحت الشعاع قرار دهد و شما باید داده‌های سرد را به یک بایگانی منتقل کنید تا فشار را کاهش دهید، اما اطمینان حاصل کنید که داده‌های بایگانی هنوز در دسترس و قابل جستجو هستند. با محصولاتی که می توانند این کار را انجام دهند، کوانتوم را به جلو بردار.

Quantum می‌گوید ITV News بریتانیا مشتری محصول مدیریت دارایی CatDV Media و سیستم ذخیره‌سازی آرشیو Black Pearl از Spectra Logic است. سیستم CAtDV شامل یک طرح XML سفارشی برای واردات Avid Gateway است و بیش از 3 میلیون دارایی را در یک پایگاه داده قابل جستجو ذخیره می کند.

تحقیقات Veritas نشان می‌دهد که از هر پنج (83%) کسب‌وکار بریتانیا، چهار نفر بیش از بودجه اولیه خود برای استفاده از ارائه‌دهندگان خدمات ابری عمومی (CSP) مانند AWS، Google Cloud Platform، و Microsoft Azure پرداخت می‌کنند، با پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات برنامه‌ریزی نشده به عنوان علت اصلی نزدیک به یک چهارم (24٪) از سازمان ها به دلیل تکیه بر ابزارهای پشتیبان ساخته شده در راه حل ها توسط CSP های خود، داده ها را از دست داده اند و 42٪ از آنها پشتیبان گیری و بازیابی را به عنوان حوزه اصلی مازاد هزینه ذکر کرده اند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *